Vinterhagen på Sentralen i Oslo. Foto: Sentralen

La oss treffes!

Denne høsten ønsker vi på ny å dra i gang suksessen vi hadde i oppstarten av Forfatterforbundet, før pandemien: Sosiale forfattertreff over hele landet!

Vårt aller første treff i 2018 foregitt på 7 steder i Norge på én gang (+ Tromsø noen dager senere). Vi håper nå å kunne gjenta dette.

Første forfattertreff i høst går av stabelen den 2. september. Dato er valgt fordi Rivertonjubileet er den 3. september, og kanskje er det noen som planlegger en tur til Oslo i den anledning? Uansett: Treffene er åpne for alle forfattere, så spre gjerne ordet til andre forfatterkollegaer som ennå ikke er blitt medlem.

Nedenfor finner du litt info om arrangementene som allerede er klare (siden oppdateres fortløpende etter hvert som nye treff er klare):

Oslo:

Forfattertreffet  i Oslo vil være i Vinterhagen på Sentralen (Øvre Slottsgate 3) fra kl. 17.00, som er et åpent lokale. Mat og drikke kjøpes på egen regning, og vi holder på så lenge det er interesse for det.

Les mer og meld din interesse på https://www.facebook.com/events/1191711954940069?

Bergen:

Forfattertreffet vil finne sted på Nedre Nygaard, Nygårdsgaten 31 fra kl 17.00. Mat og drikke kjøpes på egen regning.

Les mer og meld din interesse på https://www.facebook.com/events/726003491824309?ref=newsfeed

Røros:

Forfattertreffet vil finne sted på Kaffestuggu, Bergmannsgata 18 fra kl 17. Alle betaler selv for det de spiser/drikker. Vi har begrenset med plass på Kaffestuggu på Røros, så meld fra om du har lyst til å komme, enten på Facebook-arrangementet eller til jan.erik@forfatterforbundet.no.

Les mer og meld din interesse på https://www.facebook.com/events/5391068404345294

Til de lokale treffene trenger vi ambassadører i de største byene. Jobben er enkel: bestill et bord i et passende lokale/restaurant og møt opp, gjerne med "gul paraply" eller annet som signaliserer treffet. Gi oss så beskjed om treffet og opprett gjerne et arrangement på Facebook (ta kontakt med oss dersom du trenger hjelp til dette) slik at vi kan legge det ut på denne samlesiden. Info/lenke sendes til irene@forfatterforbundet.no

Treffene skal være åpne for alle forfattere, også ikke-medlemmer.  Ser du et arrangement du ønsker å delta på, meld din interesse på det aktuelle Facebook-innlegget slik at arrangør vet omtrent hvor mange som kommer.

La oss få til mange treff over hele landet!