Amazon  – vi går i dybden!

Hvis du eier rettighetene til dine egne bokutgivelser, og drømmer om at bøkene skal få et liv på det engelske markedet etter at du har fått dem oversatt, gir vi deg som er medlem av Forfatterforbundet denne unike muligheten.

Som fagorganisasjon ønsker vi å bidra til at medlemmene våre skal få ut hele sitt potensial, og har engasjert forfatter Linn Tesli til å dele kunnskap og kompetanse fra sitt spesialfelt.

Linn Tesli er fantasyforfatter, omslagsdesigner og forfatterentreprenør. Hun har i løpet av de siste ti årene publisert over 20 titler under ulike navn, både via Amazon og andre internasjonale plattformer. I tillegg jobber hun med omslagsdesign og har hjulpet andre forfattere med å publisere sine bøker på det engelske markedet.

På den andre kvelden av webinarserien skal Linn bl.a. snakke om:

• Distribuer boka di til Amazon
  • Hvordan bruke Kindle Direct Publishing
  • Nøkkelord/Keywords
  • Dypdykk i kategorier
  • Prissetting

Webinar 27. oktober, kl 20.00 – 21.30.

Webinaret er gratis på Zoom, men denne andre kurskvelden er forbeholdt betalende medlemmer av Forfatterforbundet.

Meld deg på!

Møtet holdes på Zoom for inntil 100 personer. Når du sender inn skjemaet, får du en e-post som du må bekrefte. Har du ikke fått den innen 10 minutter, sjekk spamfilteret ditt.